SLA - Service op maat

Een Service Level Agreement (SLA) is overeenkomst tussen uw bedrijf en Munsterhuis Zakelijk waarin duidelijke afspraken zijn vastgelegd over de mobiliteit van uw bedrijf. Op basis van deze afspraken zorgen wij ervoor dat de zakelijke auto’s van uw bedrijf altijd mobiel zijn én blijven. De afspraken die in de SLA naar voren komen, hebben betrekking o.a. op onderhoud, reparatie en banden. In de overeenkomst is daarnaast ruimte om persoonlijke wensen te beschrijven zoals de inzet van vervangend vervoer. Wij bespreken graag de mogelijkheden voor uw bedrijf.

Wat kan worden opgenomen in een SLA?

✓ Onderhoud en reparatie van het wagenpark (zowel personenauto’s als lichte bedrijfsauto’s).
✓ Indien gewenst het onderhoud van het privé wagenpark van uw personeel.
✓ Gereduceerde prijzen voor onderhoud, reparatie en banden in onze werkplaatsen.
✓ Duidelijke afspraken en betaalbare tarieven voor vervangend vervoer.
✓ Aantrekkelijke zakelijke tarieven voor autoverhuur.
✓ Concrete afspraken met betrekking tot schadeherstel.
✓ Onderhoud op maat en geheel afgestemd op uw auto’s.

Voordelen SLA

  • Één vast aanspreekpunt voor al uw zaken rondom mobiliteit.
  • Inzicht in wat u van onze service kunt verwachten.
  • Een concrete beschrijving van de processen die u kunt volgen bij een serviceaanvraag.
  • Evaluaties van de gemaakte serviceafspraken.
    De mogelijkheid om tussentijds het contract te beëindigen.

Wat verwachten wij van u?

  • Het periodiek maken van afspraken om het samenwerkingsverband te evalueren.
  • Het recht om al het onderhoud van het vermelde wagenpark bij ons te laten uitvoeren.

Vrijblijvend contact opnemen!

Wilt u meer informatie over SLA of bent u benieuwd wat de mogelijkheden zijn? Neem dan gerust contact op of vul onderstaand formulier in!